משלוחים ולוגיסטיקה

פולקסווגן קראפטר לצרכי משלוחים ולוגיסטיקה

"מפתן ההעמסה החדש והנמוך חוסך לי בקלות 20 מטרים של טיפוס מדי יום"

פרנסיסקו רגוטי, נהג שילוח

הקראפטר החדש – הבחירה הטובה עבורי

פולקסווגן קראפטר - קל להעמסה

דלת הצד ברוחב 1.31 מטרים הופכת העמסה של משטחים סטנדרטיים עם מלגזה לקלה במיוחד ומותירה שפע של מרחב בצדדים.

פולקסווגן קראפטר - הנדסת אנוש מושלמת

סביבת הנהג של הקראפטר כוללת שתי משענות יד, הגה קטום בחלקו התחתון לטובת מרחב רגליים נדיב יותר, ועוד שפע של פריטים ארגונומיים נוספים.

פולקסווגן קראפטר - מערכות סיוע לנהג

מערכות מתקדמות, כמו מערכת בקרת השיוט האדפטיבית והמערכת להתראת תאונת חזית עם בלימה אוטונומית, מפחיתות את מרחקי העצירה במצבים מסוכנים.

קבלת פנים מרשימה: סביבת נהג ארגונומית.

"כל מי שמבלה ימים שלמים על ההגה כמוני יודע עד כמה זה חשוב שתהא קבינה ארגונומית שתפורה בדיוק לצרכים שלך. זה הופך את חיי היומיום שלי כנהג משלוחים לקלים הרבה יותר. אפשר להבחין בכך עוד מהרגע הראשון שבו אתה מטפס לקבינה. אפילו אני, שגובהי מעל 1.80 מטרים, יכול להתיישב בקלות במושב הנהג מבלי שאצטרך להתפתל או להתעקם לתנוחות מוזרות".

מתאים כמו כפפה ליד – מושב הנהג שלי.

פולקסווגן קראפטר - מושב נהג

"זוהי הפעם הראשונה שבה מוצע ברכב מסחרי מושב ergoComfort המצויד בתמיכה עם כוונון חשמלי לגב התחתון, ועומד בסטנדרטים הגבוהים של ה-Campaign for Healthier Backs. התפיסה על פיה עוצבה סביבת הנהג המרווחת, יחד עם אפשרויות הכוונון של המושב, גלגל ההגה וחגורות הבטיחות, מאפשרת לי ולחברי הנהגים למצוא את תנוחת הנהיגה המושלמת בהתאם לצרכים האישיים שלנו. נהג בעל רגליים ארוכות כמו שלי יעריך מאוד את היכולת לכוונן את ההגה לגובה ולעומק. בעבר הייתי נתקל עם ברכי בהגה – כיום זה כבר לא קורה לי הודות לגלגל הגה קטום בחלקו התחתון, משהו שמעולם לא ראיתי לפני כן".   

מידע נוסף על מושבי ergoComfort

הכול בדיוק במקום: תפיסת האחסון בקראפטר

"שלל התאים ואפשרויות האחסון בסביבת הנהג פרקטיים מאוד וניכר כי השקיעו בהם מחשבה. מהטלפון החכם ועד לטאבלט, לסורק החבילות שאני עובד איתו, לבקבוק ולקופסת האוכל שלי, לכל אחד מהם יש מקום ייעודי משלו.

הנדסת אנוש מושלמת עד לפרט האחרון: משענות היד והרגל.

לרגל שמאל האחראית על דוושת המצמד יש מסעד משלה. התמיכה לרגל משמאל לדוושת המצמד רחבה, שטוחה ובדיוק בזווית כזו שלא תגרום לה להירדם בנסיעות ארוכות. אני מוצא את משענת היד השנייה בקראפטר החדש נוחה במיוחד. בעבר, נהגתי להשעין את היד על אדן החלון. היום אני יושב הרבה יותר זקוף מאחורי ההגה".

להעמיס טוב יותר: תא המטען

"פעולות ההעמסה והפריקה קלות הרבה יותר עכשיו. ראשית, אני יכול להשתמש במערכת המדפים המתקפלים1,3 כדי להשתמש בצורה האופטימלית בנפח ההטענה של 18,400 ליטר ולאחסן יותר חבילות מבעבר. הרבה יותר קל גם להעמיס משטחים סטנדרטיים בעזרת מלגזה הודות למחיצה הישרה בין תא הנהג לבין תא המטען שנותנת לי מרווח של 3 ס"מ בשני צידי דלת הצד הגדולה שרוחבה 1.31 מטרים".

מפתן העמסה נמוך יותר

"מפתן ההעמסה בקראפטר החדש נמוך ב-10 ס"מ בהשוואה לדור הקודם, ועובדה זו חוסכת לי לא פחות מעשרים מטרים של טיפוס מדי יום. המדרגה1,3 המשולבת בדלת הצד מקלה על הכניסה ועל היציאה עם חבילות כבדות, ועם גובה גג מקסימלי של 2.19 מטרים, אפילו מישהו גבוה כמוני יכול לעמוד זקוף בנוחות בתא המטען של הקראפטר החדש".

עצירות קצרות: מערכת הנעילה

"אחד המאפיינים שתורמים הכי הרבה ליעילות, לנוחות ולחסכון בזמן היא פונקציית הנעילה החלקית1,3 האופציונלית לדלת הצד, שמאפשרת לפתוח את הדלת רק עד למחצית כאשר אני מוציא חבילות קטנות מתא המטען. הקראפטר החדש ארגונומי הרבה יותר מבעבר במגוון תחומים – וזה מורגש היטב בסוף יום עבודה ארוך".

פולקסווגן קראפטר - מערכת הנעילה

ראות מעולה עם קורות A צרות

"אם אתם נוהגים הרבה בתוך העיר, אתם וודאי יודעים עד כמה ראות טובה ומערכות סיוע מתקדמות יכולים לעזור. לקראפטר החדש קורות A צרות במיוחד, קורות B הוסטו לאחור והחלון הקדמי גדול וגבוה – זוהי קומבינציה ייחודית בפלח זה של רכבי עבודה שמאפשרת שדה ראייה רחב במיוחד כך שאני יודע איפה הקראפטר שלי על הכביש בכל עת. יחידות התאורה החדשות בטכנולוגיית 1,3LED עוזרות גם הן, והעובדה שהחלון האחורי מוטה כלפי הקיר האחורי של הרכב מונעת סינוור ותורמת אף היא לבטיחות".

תמיכה היקפית: מערכות סיוע לנהג ועוד.

"תיבת ההילוכים האוטומטית עם 8 יחסי ההעברה הופכת את העבודה שלי לקלה הרבה יותר מאחר ואני לא צריך להחליף הילוכים, והגה הכוח האלקטרו-מכני מקל מאוד בעת נהיגה בדרכים מתעקלות או בזמן תמרון בתוך העיר. מבין 15 מערכות הסיוע לנהג1,3 האופציונליות שיש בקראפטר שלי אני מעריך במיוחד את מערכת ההתרעה על התנגשות מלפנים ובקרת השיוט האדפטיבית ACC. מערכת זו הצילה אותי מהתנגשות פעמים רבות, במיוחד בשעות החשיכה, מאחר והיא מתריעה אם אני מתקרב יתר על המידה לרכב שמלפנים. מערכת המיגון הצידי מבוססת הרדאר האופציונלית עושה בדיוק אותו דבר ביחס לעצמים שנמצאים בצידי הרכב.

חדש לגמרי, וכבר מוביל

ישנן סיבות רבות לבחור בפולקסווגן קראפטר החדש.

חסכוני במיוחד

חסכוני במיוחד.

סביבת הנהג הטובה ביותר

סביבת הנהג הטובה ביותר.

מגוון רחב של מערכות הנעה

מגוון רחב של מערכות הנעה.

האפשרויות הטובות ביותר לעיגון מטען

האפשרויות הטובות ביותר לעיגון המטען.

מערכות מתקדמות לסיוע לנהג

מערכות מתקדמות לסיוע לנהג.

הטענה נוחה

הטענה נוחה

אנחנו מבינים בעבודה שלנו. וגם בעבודה שלך.

הדרישות מרכב מסחרי עשויות להיות ייחודיות ושונות מאוד בענפים שונים. אבל בגלל שפולקסווגן קראפטר החדש פותח תוך שיתוף פעולה עם הנהגים העתידיים שלו, הצלחנו להתאים אותו באופן מושלם לדרישות ולאתגרים של ענפים שונים, ובהם גם לתחום שלך.

לתיאום פגישה

נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא. אנא מלאו את הפרטים ונציג פולקסווגן מסחריות ישמח לעמוד לרשותכם

X*
X*
X*
X
X*
X
X*
X

הטופס נשלח בהצלחה

יש למלא את השדות המסומנים בערך תקין